miercuri, 10 februarie 2010

"Poezia e ca o amanta: vine cand vrea si te lasa cand vrea"


                    Strofe din poeziile lui Emil Brumaru

"Iubito, hai să mâncăm cretă,/ Să bem sticluţe cu cerneală,/ Să fim din nou elevii leneşi/ Din catalogul de la şcoală./ Ne-am face temele pe mâine/ şi hărţile la geografie/ Cu sufletele-n munţi şi-n ape/ fără ca nimeni să ne ştie./ Iar la sfârşitul săptămânii,/ Neascultaţi, uitând de toate,/ Mi-ai arăta, oh, Doamne, sânii/ În magazii dărăpănate! "

"Aeru-i cald şi roz ca sub umbrele, / Crini înjugaţi trag care de parfum, / Fagi ceruiţi în sobe fac un scrum / Mirositor şi fin, ca să-i înşele. / Greieri răscopţi de cîntece, din rană, / I-ademenesc ţîrîitor şi dulce, / Oh, pipe cu capac de porţelană/ Vor între fumuri trîndave să-i culce. / Iar vorbele-n pahare sunt purtate, / Pe lîngă dînşii, către depărtare, / Pe vîrf de deget moale de fecioare / Cu sînii albi ca două mari lăcate,/ Şi proaspătă, ca-n nări de bou, răcoarea / La sfat tăcuţi în jilţuri îi îmbie... // Ei îşi presară-n carnea crudă sarea / Din solniţe cu-o gravă bucurie, / Mult răbdători la tot ce se întîmplă, / Şi cu ciocanu-şi bat suave cuie / De puritate în rotunda tîmplă" . "O, azi sunt bucuros ca un cristal! / Fără cusur mi-s hainele de înger. / Mi-e fiecare nastur triumfal / Încoronat de proaspete răsfrîngeri. // Luaţi-mă, oglinzi, în cuarţul vostru / Încă puţin, căci vreau să plec de-acuma / Spre dulcele Septembre unde rostul / Meu este doar s-ating cu pieptul bruma"

"Mi-e-o scîrbă delicioasă de Tamara. / Beată-mi adoarme-n pat cu pula-n gură. / Nici picurată pe lindic cu ceară / Să nu se fută-n cur nu se îndură, / Ci vrea mereu să-i umplu-n sperme maţul / Ce-i străjuit de-o găurică strîmtă./ Vomit pe sînii ei, să-i sting nesaţul, / Trupul i-l piş şi fericită cîntă; / Şi mă aşează peste gura-i largă / Să-mi prindă-n dinţi căcatul cînd cald iese. / Slăveşte prin futaiuri triple, dese / carnea-i flămîndă, pîn... ce-o duc pe targă / La vreun spital d-urgenţe, cu servicii, / Să-i oblojească relele-orificii, / Ci ea prosteşte doctorii-n noi vicii..."

Niciun comentariu: