luni, 15 februarie 2010

Animalul mă-tii !

Auzim des  " instictul animalic il are fiecare în el " dar pe dracu NOI SUNTEM NISTE ANIMALE si nu ca cel rău isi baga coada, SATANA isi baga mâinile amandoua!
As fi ipocrita sa nu zic ca am ramas fascinata de tehnicile de tortura din timpul "reeducarii" o treaba teribila in Romania pe vremea comunismului. De fapt chiar sunt ipocrita pentru ca imi plac. Uneori chiar am si zambit pentru ca erau si dure si comice in acelasi timp. Daca m-ar auzi vreun eliberat al reeducarii m-ar impusca in cap, pentru ca pur si simplu nu e de ras, sunt facute sa te scoata din minti, sa te tortureze psihic si fizic. (Cititi Virgil Ierunca si mai ales Dumitru Bacu, Valeriu Gafencu). Cu siguranta condamnatii si-ar fi dorit sau mai bine se visau in lagare, la Auschwitz, in Siberia unde vreti voi...eu una mi-as fi dorit sa nu ma fi nascut, decat sa fi ajuns in acele inchisori de la PITESTI sau GHERLA, JILAVA, exact din Romania noastra. Nu vreau sa fac un rezumat a ceea ce a fost atunci. Cititi.
Sa revenim. Cum spuneam mai sus ... animalul din mine a ramas fascinat de tehnicile lui Ţurcanu un blestemat si o sosie a satanei, NU ca ar fi insasi satana in carne si oase, ba mai mult pana si satana s-ar fi temut de el.
Mi-as dori sa existe pastrate acele cateva sute adik vreo doua mii de pagini scrise de acest Ţurcanu Eugen sa fi ramas undeva in arhiva dar cu siguranta au fost distruse dupa proces.
Aceste tehnici erau cum nici Hitler nu a putut gandi atat de departe...s-ar fi dus singuri saracii la camerele de gazare daca ar fi existat, s-ar fi batut intre ei care sa ajunga primul la ingropat de viu. Ar fi fantastic sa poti patrunde in mintea acestui geniu citindu-i tehnicile inventate de el impotriva dezumanizarii pe care le-a cunoscut epoca noastra, sa-i descoperi mintea diabolica si relaxata in acelasi timp. În animalul mă-tii de Ţurcanu. O satană pe pamant. Piei satana. Si-a pierit.

Fenomenul Pitesti - Reeducarea prin tortura

"Te obligau să mănânci pâinea din trei înghiţituri sau, dimpotrivă, să stai cu pâinea în gură zile întregi; să mănânci din "treucă" mâncarea fierbinte, cu mâinile la spate, deci fără ajutorul lor; pe burtă sau în genunchi, aplecat deasupra gamelei, şi se dădea câte o lovitură scurtă cu bocancul, arzându-ţi faţa cu arpacaşul fierbinte şi mozolindu-te; ţi se adăugau cantităţi exagerate de sare în mâncare, după care, timp de câteva zile, nu ţi se dădea apă, apoi îţi dădeau apă cu foarte multă sare în ea."

Niciun comentariu: