joi, 4 februarie 2010

Blog, Blug, Bleg...!!!


Intr-un cuvant a te plictisi misto, prin culori si chenare, prin poze si comentarii asta este un blog. DA, dar sunt si din alea foarte bune!
Pentru mine un blog, e ca atunci cand vrei sa te lauzi cu ceva si iti ridici tricoul mai sus sa se vada emblema.
Am fost obligata sa-mi fac blog la facultate in urma cu cativa ani, la un obiect de specialitate.
Timp de 2 ani uitasem complet de existenta lui...intre timp mi-am amintit si parola si de atunci scriu cand am chef si ce imi vine in cap, pareri, minciuni, obsesii, ironii.
Pot scrie 3 articole intr-o zi si alte 3 saptamani sa fiu ocupata dar SI CE DACA!
Suntem liberi sa ne pierdem timpul cum vrem...pariez ca jumatate din blogeri nu ar fi rezistat nici un semestru la jurnalism. Sa scrii 10-15 randuri nu inseamna nimic. Ma uit in jur si vad nimic. Nimic deosebit. Nimic special.Toata lumea scrie nimic sau nu a mai scris nimic. Nimeni nu seamana cu nimeni! Totul e nimic.In nimic se vede nimicul din care iese blog, blug bleg, mai exact o ... ABERATIIE...!!!
Asta-i pentru aceia care cred ca daca ai un blog de o mie de ani si cu zeci de articole, burdusit si colorat, impertinent in comentarii si superior titlurilor, NU ESTI SI MARE SCRIITOR. Noi doar ne JUCAM cu jucarii pentru oameni mari!

Un comentariu:

Gina Patrascu-Zamfirache spunea...

Am revenit asupra articolului si mi-a placut.Ai dreptate!!!