duminică, 25 mai 2008

Unii comunică în gând !


In fiecare dimineaţă când mă trezesc imi zic: astăzi imi va fi şi mai bine ca ieri şi uneori chiar funcţionează ... şi totuşi în 3 ani de facultate nu ştiu dacă a reuşit vreun profesor să mă facă să mă simt în largul meu la orele lui, în aşa fel încât să mă facă să vorbesc cu drag despre ceva, de fapt sunt 2 sau 3 maxim!
Comunicaţi...haideţi....spuneţi ceva...nu aveţi intrebări...?
Păi nu am!
De ce?
Pentru că nu-mi place cursul tău...pentru că nu-l înteleg...pentru că nu-mi place cum îl predai...pentru că nu-mi foloseşte...pentru că te crezi deştept şi te faci superior nouă...pentru că eşti a dracului...pentru că.......
Era mai bine când m-am trezit sub anestezia generală în timp ce doctorii aproape imi spărgeau din osul nasului...decât să fi stat la cursul unora...!
Era mai bine la reanimare când după operaţie nu vedeam deloc, căci nu puteam deschide ochii...decât să te facă să te simţi cel mai prost student al anului!
Era mai bine când veneau nenorocitele alea de asistente să-ţi schimbe perfuzia şi ţi se învineţea mâna datorită graţiei şi fineţei cu care te gâdilau cu acul în venă...decât să le vezi faţa acră şi plictisită!
Era mai bine când am intrat în precomă şi crize nu mai ştiu de care...decât să stai cu frică în anul 3 că nu ai avut chef să-ţi faci o temă şi vai!!! nu mă bagă în examen!
Era mai bine când mi-am scos feşele din nas, băgate în fundul capului şi am simţit că-mi ies creierii cu totul când mi le-au scos...decât să fii cu restanţe la un "mare" prof!
Era mai bine când leşinam de 3-4 ori pe zi...decât sa văd "plăcerea" de a fi profesor!
Sa comunicăm!
Pai nu pot!
De ce?
Noi comunicam in gand!
Hai spune ceva!
Păi nici să gândesc nu mai pot, mă doare osul nasului, mă doare capul, am ambele mâini vinete de la perfuzii şi mă gândesc la durerea din timpul anesteziei pe care am simţit-o, pentru că nu-mi mai revin şi pentru că eu trebuia să dorm dar nu a fost aşa.....şi tu insişti asupra mea să-ţi comunic?
Gata ... v-am comunicat!

Un comentariu:

Mia spunea...

imi plac compararile...cu toate ca suna dureros :)
succes la cursurile alea la care profii se cred si se vor crede mereu mai superiori si ne va fi scarba sa mergem