sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Spovedanie

Traume ceva?
Cam da.
Deci nu e prima data?
Oho...nu, nu  e prima data.
Au fost si mai rele?
Da si Nu.
Razbunare a fost?
Nuuu...
Nervi au fost?
Da, foarte multi!
Deci ai scapat lucrurile de sub control?
Da.
Ai lovit?
Nu...poate ca mi-am dorit dar nu, am ezitat.
Te-ai aparat?
Da.
Ai exagerat?
Da.
Iti pare rau?
Normal, eu iubesc oamenii asa cum sunt...cel putin asa credeam!
Mai faci?
In veci vecilor ca NU.
Deci te-ai lecuit?
Normal.
Si ai inteles ca nu este cale de mijloc?
Exact.
Ca nu poti face si nu poti schimba nimik?
Adevarat.
Te urasti pentru ce-ai facut?
Hm...putin spus.Dezamagitor.
Dar de ce te urasti?
Pentru ca nu am stiut ca nu am control asupra mea!
Vei fi redusa la tacere?
Pentru totdeauna.
Ai plans mult ca de obicei?
Hm...ce nu te omoara te face mai puternic!Nu ca de obicei.
De ce?
Pentru ca nu mai vreau si nu mai pot, adica mai pot ca oricum e fara voia mea, dar trebuie sa-ti impui sa fii puternic.
Esti imuna?
Mi-asi dori!
Si dupa toate astea te simti libera?
Nici gand, de unde, mai rau.
Dar vei fi libera?
Posibil. Poate. Da, candva.
Ai o dorinta?
Eh... nu numai una, cine nu are.Oricum e imposibila si deja mi-am scos-o din cap. Sa trecem peste visele astea.
Cum te simti acum?
Nu stiu...speriata de multe ganduri ce navalesc si nu sunt bune. Se zice ca atunci cand te doare ceva te doare inima si sufletul, pe mine ma doare tot corpul. Altceva?
Ai invatat ceva din toate astea?
Da , sa-mi tin gura, sa zici ca ei si sa faci ca tine.
Gata, in rest:“Ai incredere in inima ta daca marea ia foc,  traieste cu dragoste cand stelele merg inapoi.”                                                           E.E.Cummings
Crezi ca popa iti citeaza din Cumming?
Nu am intalnit nici unul pana acum.Or fi, mai stii.
 Sa nu-i subestimam.
Zici ceva de final?
"Purtati-va de grija fratii mei." 
                       A.Paunescu





Niciun comentariu: