marți, 16 martie 2010

Miley Cyrus -The Climb


Asculta mai multe audio Muzica
Deal - Urcusul
Aproape vad visul pe care il visez
Dar exista o voce in capul meu care imi spune
"Niciodata nu o vei atinge"
Cu fiecare pas pe care-l fac
Fiecare miscare pe care-o fac
Ma simt pierduta fara directie
Credinta imi tremura
Dar eu
Trebuie sa continui sa incerc
Trebuie sa-mi tin capul intotdeauna sus
Ptr ca intotdeauna va fi inca un munte
Intotdeauna voi dori sa se miste
Intotdeauna va fi o batalie inainte
Cateodata mai trebuie sa pierd
Nu este vorba de cat de repede voi ajunge
Nu este vorba de ce-o sa ma astepte pe cealalta parte
Este dealul
Luptele pe care le infrunt
Sansele pe care le iau
Cateodata ma fac sa cad
Dar nu ma las
Poate nu stiu dar acestea sunt momentele
Pe care mi le voi aminti intotdeauna
Trebuie doar sa continui

Si eu trebuie sa fiu puternica
Intotdeauna trebuie sa lupt
Ptr ca intotdeauna va fi inca un munte
Intotdeauna voi dori sa se miste
Intotdeauna va fi o batalie inainte
Cateodata mai trebuie sa pierd
Nu este vorba de cat de repede voi ajunge
Nu este vorba de ce-o sa ma astepte pe cealalta parte
Este dealul
Da da da
Continua sa te misti,sa urci
Continua sa crezi
Este vorba de deal
Mentine-ti credinta
Mentine-ti credïnta

Niciun comentariu: